افشای بزرگ ایکس باکس مایکروسافت 2024

بازدید: 237 بازدید

افشای بزرگ برنامه های ایکس باکس مایکروسافت برای سال 2024 و پس از آن را فاش می کند

در یک افشای بزرگ ایکس باکس مایکروسافت 2024 به طور تصادفی بسیاری از برنامه‌های گذشته، حال و آینده خود را برای بخش بازی‌های خود، مانند جزئیات مربوط به نسل بعدی Xbox، خریدهای برنامه‌ریزی‌شده و مدل جدید بالقوه Xbox Series X در اواخر سال 2024 افشا کرد.

به نظر می رسد نشت ناشی از یک خطای اداری بوده است. مایکروسافت هفته گذشته تعدادی فایل را در یک وب سایت دادگاه فدرال آپلود کرد. که نشان دهنده تلاش های مداوم کمیسیون تجارت فدرال برای جلوگیری از خرید بازی ساز مستقر در کالیفرنیا توسط مایکروسافت، Activision Blizzard است.

نشت افشا گری

طبق گزارش بلومبرگ، آپلود به طور تصادفی شامل تعدادی اسناد محرمانه بود که شامل برنامه‌ها، ارتباطات داخلی، فایل‌های طراحی و موارد دیگر بود.

مبارزه مداوم مایکروسافت با FTC برای جلب توجه طرفداران و مطبوعات به پشت صحنه صنعت بازی های ویدیویی بسیار بزرگ بوده است. سونی به طور تصادفی برخی از اعداد کلیدی بودجه را در جلسه استماع ژوئن در سانفرانسیسکو فاش کرد. اما افشای این آخر هفته عملاً یک مجوز دسترسی همه جانبه برای برنامه‌های ایکس‌باکس مایکروسافت بود.

افشاگری که همه مطبوعات را به خود اختصاص داده است، از یک ایمیل آگوست 2020 بین فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس و تاکشی نوموتو، مدیر ارشد بازاریابی تجاری مایکروسافت می آید که در مورد امکان خرید نینتندو توسط مایکروسافت بحث شده است.

افشای بزرگ ایکس باکس مایکروسافت 2024

اسپنسر در اینجا اشاره کرد که مایکروسافت در حال «بازی طولانی» بود، زیرا نینتندو در تابستان 2020 وضعیت مالی خوبی داشت و به احتمال زیاد با ادغام داوطلبانه موافقت نمی کرد. با این حال، او همچنین ادغام نظری بین شرکت ها را به عنوان یک “لحظه شغلی” برای خود توصیف کرد و استدلال کرد که آینده نینتندو “بدون سخت افزار خود وجود دارد.”

نکته جانبی: هم طرفداران و هم تحلیلگران سال‌ها استدلال کرده‌اند که نینتندو با اتخاذ یک موقعیت جدید به عنوان یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار شخص ثالث و کنار گذاشتن کامل سخت‌افزار خود، بهترین خدمات را خواهد داشت، همانطور که رقیبش سگا در اوایل دهه 2000 انجام داد. این یک استدلال معقول‌تر در نسل‌های نرم‌افزاری قبلی، مانند GameCube بود، اما هنوز هم هر از چندگاهی دوباره مطرح می‌شود، عمدتاً در میان گیمرهای رایانه شخصی که واقعاً دوست دارند بازی‌های جدید Zelda را بازی کنند.

ساخت واحدهای فیزیکی Xbox

اسناد همچنین چندین گزارش را تأیید می کنند که مایکروسافت قصد دارد به ساخت واحدهای فیزیکی Xbox ادامه دهد. نسل بعدی ایکس‌باکس، ورود مایکروسافت به نسل دهم کنسول‌های بازی، طبق گزارش‌ها برای عرضه در سال 2028 به عنوان یک واحد ترکیبی برنامه‌ریزی شده است که هر دو بارگذاری فعلی سمت مشتری را با فضای ابری ترکیب می‌کند.

همانطور که توسط Verge اشاره شده است، این رویکرد مشابه نحوه عملکرد نسخه فعلی Microsoft Flight Simulator است. این بازی نصب محلی خود را تمام می کند، اما همچنین از سرورهای ابری مایکروسافت برای پخش مناظر واقعی به سیستم شما در حین بازی استفاده می کند.

این افشاگری شامل نقشه راه برنامه ریزی شده مایکروسافت برای ایکس باکس جدید بود. طبق جدول زمانی داخلی خود، مایکروسافت در حال حاضر در حال انجام تحقیقات و کارهای کاغذی روی پروژه است و قصد دارد اواخر امسال به مرحله مفهومی/پیش تولید برود. با این حال، در تئوری، ایکس باکس 2028 از یادگیری ماشین و فناوری ابری در ارتباط با سخت افزار خود استفاده می کند. نسبتاً کمی در مورد یک بازی 2028 اجرا می شود یا به صورت محلی رندر می شود یا باید زودتر از موعد طراحی شود.

لازم به ذکر است که تمامی اسناد فاش شده مربوط به سال گذشته است. بسیاری از برنامه های مایکروسافت ممکن است تغییر کند و اکنون احتمالاً تغییر خواهد کرد.

ایکس باکس مایکروسافت

دیگر افشای بزرگ ایکس باکس مایکروسافت 2024

نسل بعدی ایکس باکس ممکن است صرفاً یک کنسول واحد نباشد، بلکه شامل چندین دستگاه است که سیستم‌عامل یکسانی دارند. این امر به فلسفه فعلی مایکروسافت «Play Anywhere» کمک می‌کند، اما آن را به تولید یک سیستم دستی، در کنار مرورگرهای وب، برنامه‌های تلفن، رایانه‌های شخصی و یک «کنسول ابری» گسترش می‌دهد.
برنامه‌هایی برای مدل جدیدی از Xbox Series X وجود دارد. با نام کد Brooklin، این «به‌روزرسانی» نسل میانی سری X دارای طراحی جدید استوانه‌ای، ۲ ترابایت حافظه داخلی، یک پورت USB-C واحد است.

در جلو، بدون درایو دیسک، فناوری‌های بی‌سیم به‌روز شده، و پایداری بهبود یافته از طریق مصرف انرژی کمتر. برنامه ریزی شده است که با همان MSRP مدل اصلی (499 دلار) در تعطیلات 2024 یا نزدیک به آن وارد بازار شود.
در همین راستا، مدل جدیدی از سری S با کد Ellewood نیز در دست تولید است. مانند بروکلین، با همان قیمت سری S فعلی عرضه می شود، اما شامل 1 ترابایت حافظه داخلی، وای فای بهتر و چندین نوآوری است که برای بهبود پایداری کلی واحد در نظر گرفته شده است.

نسل جدیدی از گیم‌پد Xbox

بروکلین و الوود با نسل جدیدی از گیم‌پد Xbox عرضه خواهند شد. این کنترلر جدید، با نام رمز Sebile، با بسیاری از عناصر طراحی سری X|S “Merlin” بازی می‌چسبد، اما بازخورد لمسی، دکمه‌های بی‌صدا، باتری قابل شارژ داخلی، شتاب‌سنج و دوام و طول عمر بهبود یافته را اضافه می‌کند. . برنامه ریزی شده است که با Xbox، بلوتوث و “Direct-to-Cloud” سازگار باشد.
قابل ذکر است، Sebile همچنین دکمه اشتراک‌گذاری فعلی را روی پدهای Merlin به نفع طرح‌بندی کوچک‌تر که در حال حاضر در کنترلر Elite v2 یافت می‌شود، حذف می‌کند.
کنسول‌ها و Sebile هر دو از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند و در بسته‌بندی 100% قابل بازیافت ارسال می‌شوند.
در مقطعی، مایکروسافت پیشنهادی برای خرید Valve Software مبتنی بر شرکت Bellevue، که ویترین فروشگاه دیجیتال Steam را اداره می‌کند، در نظر گرفته بود. طبق ایمیل افشا شده اسپنسر، هیئت مدیره مایکروسافت کاملاً از انجام این کار حمایت کردند. اما این افشا حاوی جزئیاتی در مورد موفقیت آمیز بودن این پیشنهاد نیست، اگر اصلاً اتفاق افتاده باشد.

Bethesda Softworks

چندین بازی اعلام نشده از Bethesda Softworks زیرمجموعه ایکس باکس در این افشاگری ها ذکر شده است. اینها شامل نسخه های بازسازی شده Fallout 3 و The Elder Scrolls IV: Oblivion است. دنباله ای بر بازی ترسناک شهری 2022 Ghostwire: Tokyo; چیزی به نام Doom Year Zero. و Dishonored 3، دنباله‌ای غافلگیرکننده برای سیم‌کارت فراگیر فانتزی تاریک Arkane Studios.
این افاش حاوی تعدادی ایمیل در سال 2022 از سارا باند، معاون ایکس‌باکس بود. که شامل تخمین‌هایی بود که چند ناشر شخص ثالث ممکن است در ازای اضافه شدن بازی‌هایشان به سرویس Xbox Game Pass در هنگام راه‌اندازی، درخواست کنند. این شامل Star Wars: Jedi Survivor (300 میلیون دلار) و Assassin’s Creed Mirage (100 میلیون دلار) بود.

ارقام داخلی مایکروسافت

مایکروسافت در مورد ارقام داخلی که سرویس Game Pass را احاطه کرده اند بسیار مخفی بوده است. بنابراین ایمیل های فاش شده باند نگاهی نادر به برخی از ریاضیات احتمالی ارائه می دهد.
ایکس باکس در ابتدا تخمین زد که Baldur’s Gate III تنها 5 میلیون دلار برای راه اندازی روز و تاریخ روی ایکس باکس هزینه خواهد داشت. BG3 در ابتدا به‌عنوان یک انحصاری Google Stadia معرفی شده بود، که باعث شد ایکس‌باکس آن را به‌عنوان یک «RPG ثانویه Stadia» توصیف کند. از آن زمان مشخص شد که یکی از بزرگترین موفقیت های سال 2023 بوده است.
به‌روزرسانی: فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، بعدازظهر سه‌شنبه در توییتر برای رسیدگی به این نشت صحبت کرد.

 

مجلات دیگری که ممکن است مورد توجه باشند.  لوازم جانبی و گجت

برای اطلاعات بیشتر در مورد دنیای فناوری  مقالات را بررسی کنید.

برای دیدن محصولات میتوانید به سایت اینترنتی YASASTORE مراجعه فرمایید.

دسته بندی گیمینگ مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت