ورزش‌های الکترونیکی

بازدید: 386 بازدید
ورزش‌های الکترونیکی

Esports رهبری و ارتباطات را در دبیرستان Oswego تقویت می کند – با تقویت سخت افزار ROG

دبیرستان زمانی است که جوانان سعی می کنند به سوالات سخت در مورد اینکه در چه کاری خوب هستند یا چه نوع کاری را می خواهند انجام دهند پاسخ دهند. در حالی که برخی از دانش‌آموزان پاسخ‌ها را در سالن تئاتر یا اتاق هنر یا ورزش‌های الکترونیکی پیدا می‌کنند، تعداد فزاینده‌ای از برنامه‌های STEM استفاده می‌کنند که دسترسی به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی را افزایش می‌دهند. دانش‌آموزان در STEM اغلب به کسب مدارک دانشگاهی می‌روند که آنها را برای مشاغل پردرآمد آماده می‌کند. یک همراه طبیعی STEM ورزش های الکترونیکی است. این برنامه‌های فوق برنامه محبوب، دانش‌آموزان را در مقابل رایانه‌های بازی قرار می‌دهد، آنها را برای کار تیمی آموزش می‌دهد و از آنها دعوت می‌کند تا در بازی‌های محبوبی مانند League of Legends، Overwatch و Fortnite با مدارس دیگر رقابت کنند.

ما همیشه علاقه مندیم به نسل بعدی علاقه مندان به فناوری کمک کنیم تا رشد شگفت انگیز و پتانسیل مداوم ورزش های الکترونیکی را کشف کنند. به همین دلیل است که ما با تیم Oswego East High School با ارسال برخی از جدیدترین سخت افزارهای ASUS ROG به آنها همکاری کردیم.

ورزش به معنای فرصت است

به طور طبیعی، کوچ ویتلاک ورزش های الکترونیکی را جدی تر از بسیاری از مردم می گیرد. او به خود دیده است که ورزش های الکترونیکی بالقوه باید زندگی را متحول کند. وقتی تیم پیست اسوه ایست به مسابقات قهرمانی ایالتی 2015 راه یافت، مربی ویتلاک شاهد بود که یک ستاره پیست، یک نوجوان، همه چیز را به تیم داد. همه امید زیادی به پتانسیل او داشتند. او به خاطر می‌آورد: «والدینش از او خواستند برای پیست به دانشگاه برود،» و آنها به دانشگاه فلوریدا نگاه کردند. متأسفانه دانش آموز «زانویش را دمید. دکتر به او گفت که دیگر نمی دود.» خانواده توجه خود را به یک کالج دو ساله محلی معطوف کردند، به این امید که با سرمایه ای که در اختیار دارند، بهترین کار را که می توانند انجام دهند.

سال بعد، زمانی که دانش آموز به تیم ورزش های الکترونیکی Oswego East ظاهر شد، اوضاع تغییر کرد. او استعدادهای خود را فراتر از دو و میدانی کشف کرد. تا پایان سال، او با برنامه ورزش‌های الکترونیکی کالج ایلینوی برای بازی League of Legends، از جمله بورسیه‌های کافی برای پوشش شهریه‌اش برای مدرک چهار ساله، قرارداد امضا کرده بود.

داستان های الهام بخش مانند این احتمالاً رایج تر خواهند شد. کالج ایلینوی تنها یکی از ده ها کالج و دانشگاهی است که ورزش های الکترونیکی را در مطالعات STEM خود گنجانده اند و لیگ های رقابتی و حتی برنامه های سطح دانشگاه را ارائه می دهند. رقبای دارای رتبه برتر عبارتند از دانشگاه میامی اوهایو، دانشگاه کالیفرنیا در ایروین، دانشگاه ایالتی جورجیا و دانشگاه تگزاس در دالاس.

ورزش‌های الکترونیکی

درس های آموخته شده از صفحه کلید

تیم مربی ویتلاک فقط به دانشگاه فکر نمی کند. آنها همچنین در حال یادگیری مهارت های ارزشمندی هستند. گیم پلی رقابتی نیاز به کار گروهی دارد، که به هانتر آرنز جوان یاد داده است که او یک رهبر است. او اذعان می‌کند که در هر ورزش تیمی یک دادن و گرفتن طبیعی وجود دارد، اما گیم‌پلی مسابقات به او نشان داده است که تصمیم‌گیری سریع اغلب به کسی نیاز دارد که در لحظه تماس بگیرد. آرنز می‌گوید: «در چنین مواقعی، «شما باید نقش رهبری بیشتری را به عهده بگیرید، و این به من کمک کرد تا بفهمم چگونه مسئولیت را به خوبی به عهده بگیرم».

او در بازی می‌گوید: «هیچ نفر همیشه کنترل را در دست ندارد و همه فقط زیر نظر یک نفر گوش نمی‌دهند. باعث می شود کمی بیشتر به یکدیگر احترام بگذاریم و از گفتن نظر خود نترسیدیم.» تای به ما یادآوری می‌کند که چگونه دبیرستان زمانی برای جوانان است تا مهارت‌های اجتماعی را بیاموزند که به آنها کمک می‌کند تا با همکاران آینده خود در پروژه‌های مشترک کنار بیایند. این مهارت ها را نمی توان همیشه در کلاس درس آموخت یا از روی کتاب خواند …تسلط بر آنها مستلزم تعامل زنده و تمرین زیاد است. ورزش‌های ورزشی چنین فرصت‌هایی را به وفور فراهم می‌کنند و به خجالتی‌ترین دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا از شر خود بیرون بیایند.

ورزش‌های الکترونیکی

آن را از مدی انریکز بگیرید. او اعتراف می کند که «قبلاً واقعاً خجالتی بود، و بعد شروع کردم به صحبت کردن و صحبت کردن با افراد بیشتری. این فقط واقعاً جنبه متفاوتی از شما به ارمغان می آورد که مدرسه می تواند.» انریکز به ورزش‌های الکترونیکی در Oswego East اعتبار می‌دهد که به او اجازه می‌دهد جنبه‌ای از خود را بیان کند که در غیر این صورت پنهان می‌ماند. داستان هایی مانند داستان او ارزش یک آموزش کامل را نشان می دهد.

ورزش‌های الکترونیکی

او در بازی می‌گوید: «هیچ نفر همیشه کنترل را در دست ندارد و همه فقط زیر نظر یک نفر گوش نمی‌دهند. تای به ما یادآوری می‌کند که چگونه دبیرستان زمانی برای جوانان است تا مهارت‌های اجتماعی را بیاموزند که به آنها کمک می‌کند تا با همکاران آینده خود در پروژه‌های مشترک کنار بیایند. این مهارت ها را نمی توان همیشه در کلاس درس آموخت یا از روی کتاب خواند – تسلط بر آنها مستلزم تعامل زنده و تمرین زیاد است. ورزش‌های ورزشی چنین فرصت‌هایی را به وفور فراهم می‌کنند و به خجالتی‌ترین دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا از شر خود بیرون بیایند.

آن را از مدی انریکز بگیرید. او اعتراف می کند که «قبلاً واقعاً خجالتی بود، و بعد شروع کردم به صحبت کردن و صحبت کردن با افراد بیشتری. این فقط واقعاً جنبه متفاوتی از شما به ارمغان می آورد که مدرسه می تواند.» انریکز به ورزش‌های الکترونیکی در Oswego East اعتبار می‌دهد که به او اجازه می‌دهد جنبه‌ای از خود را بیان کند که در غیر این صورت پنهان می‌ماند. داستان هایی مانند داستان او ارزش یک آموزش کامل را نشان می دهد.

ورزش و مشارکت دانش آموزان

بسیاری از افرادی که در Oswego East با آنها مصاحبه کردیم… پیشنهاد می کنند که ورزش های الکترونیکی تمام مزایای دو و میدانی سنتی و موارد دیگر را به دانش آموزان ارائه می دهد. هر برنامه دو و میدانی به جوانان این فرصت را می دهد تا نقاط قوت خود را کشف کنند… توانایی های خود را تقویت کنند و قدرت خود را توسعه دهند. زمانی که گروهی از ورزشکاران به اندازه کافی در کنار هم تمرین می کنند تا تبدیل آنها به یک تیم را انجام دهند… نوعی جادو همیشه به وجود می آید.

مدی انریکز همه اینها را در ورزش های الکترونیکی پیدا کرد. او همچنین به ورزش‌های الکترونیکی کمک می‌کند تا صدای خود را پیدا کند، که به شدت از آن برای توصیف پیوندهایی که تیمش را گرد هم می‌آورد استفاده کرد. «این یک خانواده است. و این کاری است که ورزش های الکترونیکی با شما انجام می دهند. این یک دسته کامل از افراد مختلف را با یک علاقه مشترک گرد هم می آورد و آنها را به عنوان یک کل می آورد.”

ورزش‌های الکترونیکی

دانشجویان ورزشکار

این دوستی ها فقط دانشجویان ورزشکار را به یکدیگر گره نمی زند. آنها همچنین تیم را عمیق تر به مدرسه ای که همه چیز در آن اتفاق می افتد پیوند می دهند. و این منطقی است که دانش‌آموزانی که مشتاقانه منتظر مدرسه هستند، سخت‌تر کار می‌کنند، بیشتر می‌مانند و در نهایت موفق می‌شوند.

علاوه بر این، ورزش‌های الکترونیکی مهارتی برای دستیابی به انواع خاصی از دانش‌آموزان دارند که برخی از برنامه‌های رایج ورزشی نمی‌توانند. مربی ویتلاک متوجه می‌شود که ورزش‌های الکترونیکی «جمعیتی از بچه‌ها را لمس می‌کنند که تا به حال کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند». آن‌ها ساکت‌هایی هستند مثل مدی که یاد می‌گیرند حرف بزنند. آنها خجالتی هستند مانند هانتر که یاد می گیرند چگونه رهبری کنند. آنها کسانی هستند که بالقوه همکاری می کنند مانند تای که یاد می گیرند چگونه گوش کنند.

ورزش‌های الکترونیکی

 

برای دیدن محصولات بیشتر میتوانید به سایت اینترنتی YASASTORE مراجعه فرمایید.

دسته بندی تکنولوژی آینده مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
سوالی دارید از ما بپرسید
×
1 +