GeForce RTX 40 GPU

بازدید: 426 بازدید
GeForce RTX 40 Series GPU

 چگونه فناوری NVIDIA Studio کار خلاقانه را بهبود می‌بخشد.

این پست بخشی از مجموعه هفتگی ما در NVIDIA Studio است که هنرمندان برجسته را تجلیل می‌کند، نکات و ترفندهای خلاقانه را ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه فناوری NVIDIA Studio کار خلاقانه را بهبود می‌بخشد. ما همچنین در حال بررسی ویژگی‌ها، فناوری‌ها و منابع جدید GeForce RTX 40 GPU و چگونگی تسریع چشمگیر تولید محتوا هستیم.

مد بازی Portal: Prelude RTX – بازسازی پیش درآمد غیر رسمی محبوب Portal – با ردیابی پرتوهای کامل، فناوری DLSS 3 و RTX IO برای گرافیک‌های پیشرفته و مجهز به هوش مصنوعی ارائه می‌شود که مود افسانه‌ای را برای گیمرها، سازندگان، توسعه‌دهندگان و سایرین جوان می‌کند تا دوباره آن را تجربه کنند.

Nicolas “NykO18” Grevet، مهندس نرم‌افزاری که در Portal: Prelude کار می‌کند، با مدر David “Kralich” Driver-Gomm برای ایجاد پروژه – که امروز به‌عنوان دانلود رایگان در Steam راه‌اندازی شد – با استفاده از NVIDIA RTX Remix همکاری کرد. پلتفرم مودینگ رایگان کاربران را قادر می سازد تا به سرعت مودهای RTX را برای بازی های کلاسیک ایجاد و به اشتراک بگذارند. در استودیوی NVIDIA درباره گردش کار دوتایی این هفته بیاموزید.

GeForce RTX 4060 Ti GPU

بعلاوه، در این ماه، شرکای کارت گرافیک نسخه 16 گیگابایتی GeForce RTX 4060 Ti GPU را ارائه خواهند کرد که دارای معماری پیشرفته NVIDIA Ada Lovelace است که برنامه‌های خلاقانه و بهره‌وری را افزایش می‌دهد و در عین حال بازی‌های همه‌جانبه و با شتاب هوش مصنوعی را با ردیابی پرتوی بزرگ‌تر و DLPUSS3 به خوبی کار می‌کند. تماشای ویدیوها با وضوح حداکثر 12K و اجرای مدل‌های پایه هوش مصنوعی.

همه اینها توسط درایور استودیو انویدیا ژوئیه پشتیبانی می شود، که از این آخرین به روز رسانی ها و موارد دیگر پشتیبانی می کند و امروز برای دانلود در دسترس است.

علاوه بر این، چالش انجمن NVIDIA Studio #StartToFinish در حال انجام است. از هشتگ برای ارسال اسکرین شات از یک پروژه مورد علاقه که شامل مراحل آغاز و پایان آن است استفاده کنید تا فرصتی برای نمایش در کانال های اجتماعی @NVIDIAStudio و @NVIDIAOmniverse داشته باشید.

GeForce RTX 40 GPU

پورتالی برای خلاقیت

خط داستانی Portal: Prelude حول چیزی می‌چرخد که به نام Genetic Lifeform and Disk Operating System یا GlaDOS، یک هوش مصنوعی ایجاد شده توسط Aperture Science، کلید شرکت تحقیقاتی علمی تخیلی برای طرح اصلی بازی، می‌چرخد.

با فصل‌های اضافی، اتاق‌های آزمایش، چالش‌ها و خط داستانی گسترده… محبوب‌ترین مد پورتال تمام دوران توسط Mod DB با جایزه «Mod of the Year» شناخته شد. تریلر اصلی بازی را در زیر ببینید.

گروت گفت: «مدیرها باید کلاه‌های زیادی بپوشند.. آنها به طور همزمان طراحان سطح، هنرمندان دوبعدی… نویسندگان، نویسندگان، توسعه‌دهندگان وب، تحلیلگران تضمین کیفیت و موارد دیگر هستند. “این مستلزم انعطاف پذیری و سازگاری است.”

Grevet و Driver-Gomm با استفاده از RTX Remix، دارایی‌های قدیمی‌تر و با وضوح کمتر Prelude را به دارایی‌های جدید و با وضوح بالا تبدیل کردند. هر دو سازنده از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 40 Series استفاده کردند که ردیابی پرتو کامل و DLSS 3 را فعال می کرد.

این دو نفر ابتدا اسکرین شات های 360 درجه از کل سطوح صحنه را با RTX Remix جمع آوری کردند.

سپس… آن‌ها از بخشی از RTX Remix به نام RTX Remix Runtime برای ضبط صحنه‌های بازی و جایگزینی دارایی‌ها در حین پخش استفاده کردند… در حالی که فناوری GeForce RTX 40 GPU را به بازی اضافه کردند، از جمله NVIDIA Reflex برای پاسخ‌گویی با تأخیر کم.

NVIDIA Omniverse

ما با ارتقاء AI بسیار بازی کردیم. “این برای کاهش کارهای اولیه بسیار مفید بود و تمرکز دقیق‌تری را روی دارایی‌های قهرمانی که نیاز به رفتار عملی بیشتری داشتند… مانند شخصیت‌ها و مدل‌های شخصیت غیرقابل بازی، و همچنین بافت‌های بزرگ و غالب را فعال کرد.”

این دارایی‌های با وضوح بالاتر در قالب OpenUSD به NVIDIA Omniverse… پلتفرمی برای اتصال و ساخت ابزارها و برنامه‌های سه بعدی، از طریق کانکتور Blender وارد شدند. این به تیم اجازه داد تا از برنامه سه بعدی انتخابی خود برای مدل‌سازی هندسه جدید و تراشیدن لبه‌ها، همه در زمان واقعی، با وفاداری کامل با ردیابی پرتو برای نورپردازی و سایه‌های فوق‌عکاسی استفاده کنند.

درایور گوم گفت: «برخی دارایی‌ها عملاً از ابتدا مدل‌سازی می‌شدند… در حالی که برخی دیگر .. مانند لوله‌ها .. عمدتاً لبه‌های خود را به‌طوری‌که پلی‌بالاترتر و صاف‌تر بودند، تراشیده بودند.

سپس تیم UV دارایی‌ها را باز کرد… که فرآیند باز کردن یک توری برای ایجاد یک بافت دو بعدی است که می‌تواند یک شی سه‌بعدی را برای کاربرد دقیق بافت‌ها و مواد پوشش دهد.

Grevet و Driver-Gomm سپس به Adobe Substance 3D Painter و Sampler رفتند تا مدل‌های رندر مبتنی بر فیزیکی با کیفیت بالا ایجاد کنند. این بدان معناست که تصاویر با اپتیک‌های دنیای واقعی مدل‌سازی نورها و سطوح ارائه شده‌اند.

 

برای دیدن محصولات میتوانید به سایت اینترنتی YASASTORE مراجعه فرمایید.

دسته بندی گیمینگ مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
سوالی دارید از ما بپرسید
×
1 +