NVIDIA Avatar Cloud Engine (ACE)

بازدید: 165 بازدید
NVIDIA ACE

NVIDIA ACE برای بازی‌ها با هوش مصنوعی مولد زندگی را به شخصیت‌های مجازی می‌افزاید.

COMPUTEX—NVIDIA امروز NVIDIA Avatar Cloud Engine (ACE) را برای بازی ها معرفی کرد، یک سرویس ریخته گری مدل هوش مصنوعی سفارشی که بازی ها را با آوردن هوش به شخصیت های غیرقابل بازی (NPC) از طریق تعاملات زبان طبیعی مبتنی بر هوش مصنوعی تغییر می دهد.

جان اسپیتزر، معاون توسعه‌دهنده و فناوری عملکرد در NVIDIA می‌گوید: هوش مصنوعی مولد این پتانسیل را دارد که تعاملی را که بازیکنان می‌توانند با شخصیت‌های بازی داشته باشند را متحول کند و غوطه‌ور شدن در بازی‌ها را به‌طور چشمگیری افزایش دهد. NVIDIA با تکیه بر تخصص ما در هوش مصنوعی و چندین دهه تجربه کار با توسعه دهندگان بازی، در استفاده از هوش مصنوعی مولد در بازی ها پیشرو است.

هوش مصنوعی مولد پیشگام در بازی ها

ACE for Games مبتنی بر NVIDIA Omniverse™، مدل‌های پایه هوش مصنوعی بهینه‌سازی شده را برای گفتار، مکالمه و انیمیشن شخصیت ارائه می‌کند، از جمله:

NVIDIA NeMo™ – برای ساخت، سفارشی‌سازی و استقرار مدل‌های زبان، با استفاده از داده‌های اختصاصی. مدل‌های زبان بزرگ را می‌توان با داستان‌های داستانی و شخصیت‌ها سفارشی کرد و از طریق NeMo Guardrails در برابر مکالمات غیرمولد یا ناامن محافظت کرد.
NVIDIA Riva — برای تشخیص خودکار گفتار و تبدیل متن به گفتار برای فعال کردن مکالمه گفتار زنده.
NVIDIA Omniverse Audio2Face™ – برای ایجاد فوری انیمیشن چهره رسا از یک شخصیت بازی برای مطابقت با هر آهنگ گفتاری. Audio2Face دارای کانکتورهای Omniverse برای Unreal Engine 5 است، بنابراین توسعه دهندگان می توانند انیمیشن چهره را مستقیماً به شخصیت های MetaHuman اضافه کنند.
توسعه دهندگان می توانند کل راه حل NVIDIA ACE for Games را یکپارچه کنند یا فقط از اجزای مورد نیاز خود استفاده کنند.

«کایروس» نگاهی به آینده بازی‌ها دارد

NVIDIA با Convai، یک استارت آپ NVIDIA Inception همکاری کرد تا نشان دهد که چگونه توسعه دهندگان به زودی می توانند از NVIDIA ACE for Games برای ساخت NPC استفاده کنند.

در یک نسخه نمایشی به نام Kairos، بازیکنان با جین، تامین کننده یک فروشگاه رامن تعامل دارند. اگرچه جین یک NPC است، اما جین به پرسش‌های زبان طبیعی به‌طور واقع‌بینانه و مطابق با داستان‌های داستانی پاسخ می‌دهد – همه با کمک هوش مصنوعی مولد.

NVIDIA ACE را برای مدل‌های بازی به صورت محلی یا در فضای ابری اجرا کنید

شبکه‌های عصبی که NVIDIA ACE را برای بازی‌ها فعال می‌کنند، برای قابلیت‌های مختلف، با اندازه، عملکرد و کیفیت متفاوت بهینه‌سازی شده‌اند. سرویس ریخته‌گری ACE for Games به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا مدل‌های بازی‌های خود را تنظیم کنند، سپس از طریق NVIDIA DGX™ Cloud…. رایانه‌های شخصی GeForce RTX™ یا در محل‌ها برای استنباط بلادرنگ مستقر شوند.

هوش مصنوعی مولد برای تغییر تجربه بازی

توسعه دهندگان بازی و استارت آپ ها در حال حاضر از فناوری های هوش مصنوعی مولد NVIDIA Avatar Cloud Engine (ACE) برای گردش کار خود استفاده می کنند.

GSC Game World، یکی از توسعه دهندگان برجسته بازی در اروپا، Audio2Face را در بازی آینده خود، S.T.A.L.K.E.R، به کار می گیرد. 2: قلب چرنوبیل.
Fallen Leaf… یک توسعه‌دهنده بازی مستقل، از Audio2Face برای انیمیشن چهره شخصیت‌ها در فورت سولیس، یک تریلر علمی تخیلی سوم شخص که در مریخ می‌گذرد، استفاده می‌کند.
Charisma.ai، شرکتی که کاراکترهای مجازی را از طریق هوش مصنوعی فعال می کند، از Audio2Face برای تقویت انیمیشن در موتور مکالمه خود استفاده می کند.

 

برای دیدن محصولات بیشتر میتوانید به سایت اینترنتی YASASTORE مراجعه فرمایید.

دسته بندی مقالات هوش مصنوعی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت