NVIDIA Omniverse

بازدید: 270 بازدید
NVIDIA Omniverse

Into the Omniverse: Adobe Substance 3D، NVIDIA Omniverse آزادی خلاقیت را در جریان های کاری سه بعدی افزایش می دهند.

یادداشت سردبیر: این اولین قسمت از سری ماهانه Into the Omniverse است که آخرین پیشرفت‌های NVIDIA Omniverse را نشان می‌دهد که تکامل متاورس را با چارچوب OpenUSD بیشتر می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه هنرمندان، توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها می‌توانند جریان کاری خود را با این پلتفرم تغییر دهند. .

به‌روزرسانی رابط Omniverse برای Adobe Substance 3D Painter باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان و تلاش سازندگان سه بعدی در صنایع می‌شود. قابلیت‌های جدید شامل یک ویژگی صادرات با استفاده از توصیف صحنه جهانی (OpenUSD)، یک چارچوب فایل باز و قابل توسعه است که گردش‌های کاری غیر مخرب و همکاری در ایجاد صحنه را امکان‌پذیر می‌کند.

او گفت که بنجامین سامار، مدیر فنی شرکت تولید ویدئو Elara Systems، از رابط 3D Painter Adobe Substance استفاده می کند تا “رویکردی منحصر به فرد انسانی را برای بحث بالینی دیگری ارائه دهد.”

سامار و تیمش از Connector برای ایجاد یک ویدیوی متحرک آگاهی عمومی برای بیماری سلول داسی شکل استفاده کردند. هدف این ویدیو کمک به نوجوانان مبتلا به بیماری سلول داسی شکل است که اهمیت اطلاع سریع به بزرگسالان یا متخصصان پزشکی در صورت مشاهده علائم را درک کنند.

برنامه USD Composer

به گفته Samar، کانکتور Adobe Substance 3D Painter for Omniverse مخصوصاً برای تنظیم تمام محیط‌ها و شخصیت‌های ویدیو مفید بود – قبل از آوردن آن‌ها به برنامه USD Composer برای ترکیب صحنه و رندر بلادرنگ RTX از تصاویر با کیفیت بالا.

خود تیم Adobe Substance 3D Art and Development از Omniverse در جریان کاری خود استفاده می کند. پروژه پایان تابستان آنها همکاری و خلاقیت را در بین هنرمندان Adobe در Omniverse تقویت کرد و منجر به تصاویری بسیار غنی و واقعی شد.

Adobe Substance 3D

علاوه بر این، هنرمندان فنی از Adobe Substance 3D و Omniverse برای ایجاد خراش و نقص های دیگر بر روی اشیاء سه بعدی برای آموزش مدل های هوش مصنوعی بینایی استفاده می کنند.

و به زودی، نسخه بعدی Adobe Substance 3D Painter Connector برای Omniverse، فرآیندهای خلاقانه آنها را ساده تر خواهد کرد.

NVIDIA Omniverse

اتصال نقطه ها برای یک گردش کاری بدون درز بیشتر

نسخه 203.0 کانکتور Adobe Substance 3D Painter for Omniverse که در اواسط ژوئن عرضه می شود، قابلیت های جدیدی را ارائه می دهد… که گردش کار بدون درز بیشتری را امکان پذیر می کند.

برای سرعت بیشتر و تسهیل گردش کار… به‌روزرسانی Connector «پوشه‌های بافت چرخشی» را حذف می‌کند، دایرکتوری‌های موقتی که به‌طور منحصربه‌فرد ایجاد شده‌اند و بافت‌ها با هر ضربه قلم‌مو به آن صادر می‌شوند.

با هر تغییری که هنرمند انجام می‌دهد، بافت‌ها اکنون در همان مسیر ذخیره می‌شوند و روند پروژه‌های ذخیره‌شده محلی را بسیار تسریع می‌کنند.

به همه چیز متصل شوید

با تماشای سخنرانی اصلی COMPUTEX جنسن هوانگ…. بنیانگذار و مدیر عامل NVIDIA، در روز یکشنبه، 28 می، ساعت 8 بعد از ظهر، جدیدترین‌های هوش مصنوعی، گرافیک و موارد دیگر را کشف کنید. PT.

با پیوستن به آخرین چالش انجمن، #SetTheScene را برای گردش کار Adobe و Omniverse خود تنظیم کنید. بهترین محیط های سه بعدی خود را در رسانه های اجتماعی با هشتگ… #SetTheScene به اشتراک بگذارید تا فرصتی برای نمایش در کانال های NVIDIA Omniverse (توییتر، لینکدین، اینستاگرام)… و NVIDIA Studio (تویتر، فیس بوک، اینستاگرام) داشته باشید.

 

برای دیدن محصولات بیشتر میتوانید به سایت اینترنتی YASASTORE مراجعه فرمایید.

دسته بندی تکنولوژی آینده مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت